დაცემის რისკის გაზომვის მარტივი წესი

რაც უფრო ნაკლებს მოძრაობს ადამიანი, მით უფრო მოუხერხებელი ხდება მოძრაობისას. შესაბამისად, იზრდება დაცემის რისკი.

როგორ გავიგოთ, თუ რამდენად გაიზარდა ჩვენი დაცემის ალბათობა? ამისთვის არსებობს მარტივი ხერხი: მონიშნეთ საწყისი წერტილი და გადათვალეთ იქიდან 10 ნაბიჯი – ეს არის ფინიში; დაიწყეთ ნორმალური სიჩქარით გადაადგილება ფინიშისკენ, შემოტრიალდით და დაბრუნდით საწყის წერტილში.

გაზომეთ დრო, რომელიც დაგჭირდათ მანძილის დასაფარად. გაიარეთ იგივე მანძილი სხვადასხვა პირობებში – ნაკლებ შუქზე, წამლის მიღების შემდეგ, რამდენიმე თვის შემდეგ. თუ შეადარებთ დროს პირველად დაფიქსირებულ დროსთან, თქვენ შეძლებთ ნახოთ, ხომ არ შეიცვალა გადაადგილების უნარი. შეგიძლიათ ეს ვარჯიში ყოველდღე გააკეთოთ. სინჯეთ, საკმაოდ ხალისიანია.

მსგავსი ამბები

ემოციური და ქცევითი პრობლემები ხანდაზმულებში

  რჩევები ხანდაზმულებთან მომუშავე პერსონალს   ხანდაზმულებში გვხვდება ზოგადი ქცევითი პრობლემები, რაც იწვევს დისფორიას, ახდენს გავლენას მათ...

კვება – ზოგადი რეკომენდაციები

კვებასთან დაკავშირებული ზოგადი რეკომენდაციები   საკვები უნდა იყოს მრავალფეროვანი და შეიცავდეს ცილებს (15%), ცხიმებს (30%, 2...