მოქნილობის დაკარგვა

მოქნილობის დაკარგვა ორგანიზმის დაბერების და დაავადებების დაწყების უტყუარი ნიშანია. ცხოველებში მოქნილობის შენარჩუნება ბუნებრივი ინსტინქტია. ხომ შეგიმჩნევიათ, ფისო რა ხშირად იზმორება – ის სხეულის კუნთებს ავარჯიშებს, რომ სულ ფორმაში იყოს. ადამიანებმა, სამწუხაროდ, ფორმაში ყოფნის ინსტინქტი დიდი ხანია დავკარგეთ და მხოლოდ ნებაყოფლობით თუ ვავარჯიშებთ სხეულს და ვინარჩუნებთ მის მოქნილობას.

ამ მარტივი ტესტით შეგიძლიათ შეამოწმოთ, რამდენად მოქნილი ხართ თქვენს ასაკში. 5 წუთის განმავლობაში გაახურეთ კუნთები. შემდეგ მოუხრელი ზურგით ეცადეთ, მისწვდეთ თითებით იატაკს; ფეხები მუხლებში არ მოხაროთ. თუ 50 წელს ზევით ხართ და თქვენ ეს შეძელით, ეს კარგი ნიშანია. ნაკლები ასაკის ადამიანებს კი ჯერ კიდევ უნდა ჰქონდეთ უნარი, იატაკს ხელისგულებით შეეხონ.

მიუხედავად შედეგისა, გახსოვდეთ, სხეულის მოქნილობის გაუმჯობესება შესაძლებელია ნებისმიერ ასაკში.

ინფორმაციის წყარო

მსგავსი ამბები

ემოციური და ქცევითი პრობლემები ხანდაზმულებში

  რჩევები ხანდაზმულებთან მომუშავე პერსონალს   ხანდაზმულებში გვხვდება ზოგადი ქცევითი პრობლემები, რაც იწვევს დისფორიას, ახდენს გავლენას მათ...

კვება – ზოგადი რეკომენდაციები

კვებასთან დაკავშირებული ზოგადი რეკომენდაციები   საკვები უნდა იყოს მრავალფეროვანი და შეიცავდეს ცილებს (15%), ცხიმებს (30%, 2...